Наші виставки
Умови обміну та гарантії
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право повернути товар протягом 14-ти денного терміну з моменту покупки.
Для цього необхідно, щоб:
Для цього необхідно, щоб:
- на товарі були відсутні механічні пошкодження;
- були відсутні ознаки встановлення деталі;
- збережена цілісність упаковки;
- наявність товарного чека/витратної накладної.
Обмін/повернення відбувається в наступній послідовності:
- Покупець зв'язується з менеджером (протягом 14 днів з моменту покупки);
- Завантажує та заповнює заяву (посилання на заяву);
- Надсилає заповнену заяву з фотографіями на пошту технічного спеціаліста info@azon.ua
У разі підтвердження обміну/повернення, покупець висилає:
- товар в оригінальній упаковці;
- заяву;
- гарантійний талон;
- товарний чек.
Термін розгляду заяви та повернення:
- протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару та оригіналу заяви;
- у разі відсутності на складі необхідного товару, заміна провадиться протягом 2 місяців з моменту отримання товару та оригіналу заяви.
Обмін/Повернення надсилається за рахунок:
- за рахунок “AZON” у разі вини інтернет-магазину: шлюб, пересортування, некоректний підбір деталі менеджером тощо.
- з ініціативи клієнта повернення здійснюється за його рахунок.
Гарантія, що надається в нашому магазині, підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів.
Умови надання гарантії регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».
Термін тривалості кожної гарантії є в описі всіх товарів інтернет-магазину “AZON”. Підтвердженням є гарантійний талон виробника.
Термін розгляду заяви складає 3 робочі дні, після чого менеджер компанії зв'яжеться з Вами.
У разі підтвердження гарантійного випадку, покупець надсилає товар в оригінальній упаковці разом із заявою, гарантійним талоном та товарним чеком.
Умови надання гарантії регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».
Термін тривалості кожної гарантії є в описі всіх товарів інтернет-магазину “AZON”. Підтвердженням є гарантійний талон виробника.
Гарантія надається:
- виключно в межах гарантійного строку;
- Обов'язковою є наявність гарантійного талона, товарного чека, оригінальної упаковки;
- Під час встановлення були дотримані інструкції виробника транспортного засобу.
Підтвердження гарантійного випадку відбувається у наступній послідовності:
- Покупець зв'язується з менеджером;
- Завантажує та заповнює заяву (посилання на заяву);
- Надсилає заповнену заяву з фотографіями на пошту технічного спеціаліста info@azon.ua
Термін розгляду заяви складає 3 робочі дні, після чого менеджер компанії зв'яжеться з Вами.
У разі підтвердження гарантійного випадку, покупець надсилає товар в оригінальній упаковці разом із заявою, гарантійним талоном та товарним чеком.
Термін розгляду заяви та гарантії:
- протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару та оригіналу заяви;
- у разі відсутності на складі необхідного товару, заміна провадиться протягом 2 місяців з моменту отримання товару та оригіналу заяви.