Наші виставки

Умови обміну та гарантії

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право повернути товар протягом 14-ти денного терміну з моменту покупки.
Для цього необхідно, щоб:  
  • на товарі були відсутні механічні пошкодження;
  • були відсутні ознаки встановлення деталі;
  • збережена цілісність упаковки;
  • наявність товарного чека/витратної накладної.

Обмін/повернення відбувається в наступній послідовності:

  1. Покупець зв'язується з менеджером (протягом 14 днів з моменту покупки);
  2. Завантажує та заповнює заяву (посилання на заяву);
  3. Надсилає заповнену заяву з фотографіями на пошту технічного спеціаліста info@azon.ua  
Термін розгляду заяви становить до 3 робочих днів, після чого менеджер компанії зв'яжеться із Вами.

 У разі підтвердження обміну/повернення, покупець висилає: 

  1. товар в оригінальній упаковці;
  2. заяву;
  3. гарантійний талон;
  4. товарний чек.

Термін розгляду заяви та повернення:

  • протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару та оригіналу заяви;
  • у разі відсутності на складі необхідного товару, заміна провадиться протягом 2 місяців з моменту отримання товару та оригіналу заяви.

Обмін/Повернення надсилається за рахунок:

  • за рахунок “AZON” у разі вини інтернет-магазину: шлюб, пересортування, некоректний підбір деталі менеджером тощо.
  • з ініціативи клієнта повернення здійснюється за його рахунок.


Гарантія, що надається в нашому магазині, підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. 

Умови надання гарантії регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».

Термін тривалості кожної гарантії є в описі всіх товарів інтернет-магазину “AZON”. Підтвердженням є гарантійний талон виробника.

Гарантія надається: 

  • виключно в межах гарантійного строку;
  • Обов'язковою є наявність гарантійного талона, товарного чека, оригінальної упаковки;
  • Під час встановлення були дотримані інструкції виробника транспортного засобу. 

Підтвердження гарантійного випадку відбувається у наступній послідовності:

  1. Покупець зв'язується з менеджером;
  2. Завантажує та заповнює заяву (посилання на заяву);
  3. Надсилає заповнену заяву з фотографіями на пошту технічного спеціаліста info@azon.ua

Термін розгляду заяви складає 3 робочі дні, після чого менеджер компанії зв'яжеться з Вами.
У разі підтвердження гарантійного випадку, покупець надсилає товар в оригінальній упаковці разом із заявою, гарантійним талоном та товарним чеком.

Термін розгляду заяви та гарантії:

  • протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару та оригіналу заяви;
  • у разі відсутності на складі необхідного товару, заміна провадиться протягом 2 місяців з моменту отримання товару та оригіналу заяви.